Great

Jag förstår inte vad jag tänkte med när jag inte tog hem snuset från jobbet imorse. Vaknade för fler timmar sen och inget snus än. Drack kaffe utan det där vikitga till liksom.Dör nog en liten stund till innan jag fixar't.
Ush jag vill inte jobba inatt för det går inge bra alls. Varför är man kass på precis allt. Nej jag vill inte ha nå svar nu att NEJ det är du inte... för nu känns det så,SÅDESÅ!KASS KASSS KASS BLÄ:.
Ne nu får gubben komma hem för jag hatar att sitta o uggla själv dagarna i ända.
- Jadå,om 40 min kommer jag,sa han för 2 timmar sen. han har väl hittat en blänkande nyckelsats elller ngt på jula som han står och tittar på. Bara han inte släpar hem en takfläkt i valnöt med två hängade kulor på kedja.
DÅ flyttar jag.
Har  förresten drömt om en trasig bro jag skulle över och att jag krashade med bilen....mhm. Fast det var 2 olika delar i drömmen.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: leila

Då är du som jag då...totalt puckad i huve...ibland slår det slint i ena hjärn halvan..lr jämt o ständigt. Ta ledigt från jobbet en natt, du kanske behöver extra sömn. äh vad vet jag.

hahahaaaa....en takfläkt i valnöt? vill han på allvar ha en sådan? Kom hit o låna inrednings tidningar. sami har fått hem en bunt.

Postat av: elina

haha....de puckades riksförbund..oh yes. Känner ibland när jag verkligen anstränger mig för att lyssna på något viktigt någon pratar om så glider jag iväg nånstans bara...hör inget istället..sjukt de där.

Ne,vi behöver ju en fläkt när vi ska börja elda så värmen sprids,men det finns ju bara såna där fula i valnöt..^^

Åh,gärna. De va ja som iaf la amelian i låddan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback