Dagens funderingar....

  • Dom som bor på en liten ö, och har en båt. Åker dom till fastlandet med båten och tar bussen till affären? Tänk om man var sugen på godis en regning lördagkväll och skafferiet var tomt. Jag skulle dö.
  • Varför känner jag mig glad som ett fån för?
  • Hur kan jag se på handboll utan att tycka det är tråkigt?
  • Hur orkade jag gå runt sjön idag? För att jag är ett fån?
  • Varför ser jag fram emot att handla lagerhyllor och tvättlina?
  • Varför tror Coco att hon heter cookie?
  • Varför har jag en känsla av att något galet snart händer?
  • Varför drömde jag att jag skulle på klassresa med min klass i 9:an och att jag pruppade en smulig mök?

Alltså vad är grejen med att drömma om bajs varje jävla natt? grr.. ska in på adlibris och se om det finns drömtydarböcker där.
Ska ta mig ett glas rött blaskvin och njuta av att fm helgen är slut. Ha det bra. hej

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: leila

Va härligt att du känner så, jag brukar också känna lyckorus mer eller mindre varje dag:) Är det för att vi går mot ljusare tider eller?

Och vet du...paska tietää rahaa;) köp en triss eller spela på hästar.

Postat av: Anonym

Att drömma om skit=Pengar på ingående

Postat av: elina

leila,det kan vara därför! och ja...pengar..löööning..

ska inte spela nå,eller skrapa...vinner ju max en 10a :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback