Söndag.

Plusgrader idag!!! det var länge sen,himla skönt! Inte för att jag hunnit vara ute idag,men ändå. Våren är på vääg!
eller ja,det kan ju vända,men snart vet vi ju inte vad vi ska göra av all snö?Antar att alla har samma problem nu. Nu får vi bara hålla tummarna att taken inte rasar ner :O Vi måste nog kara av en hel del på den nybyggda delen,som är lägre och lutar så lite. Livsfarligt ju :/

Var en snabb vända till blänge idag. Köpte en rockring. Inte en glittrig med stjärnor på,utan en från stadium,väger 1,2 kg och ska slimma midjan med 2 cm på 3 veckor om man rockar varje dag i 10 min. Var det så det va? Körde i 10 min nyss och bitarna flög av,man bygger ju ihop den...haha,tog ett tag att få in snitsen men sen så :) Blev så inspirerad av hurtiga mor och syster. Inte ett dugg jobbigt,mkt mkt bättre än situps! Återkommer med resultat om 3 veckor om jag kommer ihåg!!! :)

Och hormonkuren är avslutad oxå,fifan vad skönt,kanske man blir normal igen ^^ guu så skönt.

Pssst leila; tack ännu en gång för orkidén. Tror den får hedersplatsen på köksbordet,men jag vet inte. 1000 tack.

Just ja,har inte skrivit om mina knasdrömmar på länge. Mardrömmar inatt,det var länge sen. När jag vaknade så böt jag sovställning omedelbart,låg jag inte på rygg med händerna på magen??AJABAJA! Mommo sa en gång att gör man det så drömmer man marisar. Gör nån annan det?
För att göra det kort: Jag var inlåst i ett pytterum,med han skådisen i Mentalist på andra sidan väggen som sa att jag var tvungen att kolla i avloppet, tront ni på fan att något rosa mojs börja trycka uppåt som rosa köttfärs med röda prickar i,och det bara stiger och stiger och jag kommer inte ut ur fanskapsrummet?? USCH det var ett lik som pressades upp ju....Huga bläää---ush. Drömde om han för att var med i filmen vi såg igår "The killer inside me" Och jessica alba såg ju ut som köttfärs i fejjan. Uäck.



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: leila

Jo vasse go...bara för att du e så rar o bjussar på mat till alla oss. TACK TACK maten var super god..farligt god. Rockade loss jag med, det är ju inte jobbigt alls, fast d gör lite ont bara i början. Dina drömmar är ju bara bäst.haha. Lika kul att läsa precis som d var att höra på när mormor berättade sina drömmar. Mammas o pappas också med btw...att ni kommer ihåg dom så jäkla detaljrikt.:O som sagt skriv en bok! Mamma med om sitt..du vet...ush va hemskt o sorgligt:( kram

Postat av: elin a

ja vad kul,men jag skulle vilja ha en som tolkar drömmarna. Drömmer sällan nuförtiden. Farsans e ju mkt knäppare,han slår ju skallen i sänggaveln osv..haha.Jo mamma borde skriva en bok om allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback