Twilight

Längtar enormt mycket efter breaking dawn... som har biopremiär i höst! Ska stilla begäret med att läsa resten av böckerna,har bara läst den första. I somras såg jag 2 första filmerna 2 ggr och den tredje på bio. Att jag hade missat det helt för fler år sen,fattar inte?
Team switzerland; man kan ju inte välja??! ^^(fjortiz)

Hmm annars då... känner mig helt bäng i huvet än efter 13 timmarspasset för nån dag sen. Sov inte speciellt länge idag för det var en shoppingdag med syrran. Försökte väl blunda lite nyss men det var helt omöjligt att få lite sömn så det blir nog en lång natt i natt.  Lååång tuuung natt. Äh..snart är vi lediga igen så man kan shoppa snöre och hyllor.  

Lagomt mosig bredvid brasan....och när man ligger på spikmattan känns det som att ligga på en stenig strand med gassande sol.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: leila

Va härligt att ligga framför brasan. Jag låg också framför brasan i går kväll, var så fryssen. Jag höll på att brinna upp..haha..jag fick fina rödrosiga kinder på köpet:) Såå skönt.

Jag har sovit skit dåligt inatt..har tänkt på den vita jackan. VARFÖR köpte jag inte den för????? Så mamma var så snäll och ska köpa den åt mig. Hoppas bara den finns i rätt storlek. Ibland är man dum snål:(

Postat av: elina

åh men det är himla skönt!

Spökar den vita jackan?moahaha.. men du verkade vara himla stressad där,du gör ofta så!Nästa gång tvingar jag dig att köpa..hehe. Ja hoppas nu att den fanns i din storlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback