respirator

Sitter vid min respirator,som elvis säger,ja datorn alltså. Hur bra e de? Så mkt sitter jag inte här. vadå bättre att sitta framför TV:n?hnää.
Men här händer det grejer. Sitter och lyssnar på musik,målar lite,och är social! Vid tv:n pratar man ändå inte. Och nu är det ändå sport.
Har varit i smebacken på 2 dagars kurs och säkerligen gått upp ett par kilo. Alla ba faan va bra hä var men nnä? Långtråkigt så in i skogen att sitta på en trästol och få ont i skalle,röv och öron. För att inte tala alla jädrans grupparbeten hela tiden. Men lite vettiga saker har nog fastnat i moset ändå måste jag säga.
Och kattn va glad när jag kom hem. Men attans vilken jävla skithög hon hade fixat tidigare idag, elvis hade väl köpt nå skitfräs från Lidl.  
Drömde om skitkorvar förra natten. Att det liksom bara liksom fortsatte rasa på golvet medan vi hade kurs. haha.. fy attans alltså. Ja,vadå? Jag skulle ju skriva här när jag hade knasiga drömmar?

ne nu kanske han är social igen så hejdå.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback