Klaga sig lite.

Tror det kommer kännas bättre om jag gnäller. På måndag ska jag tamejfan ringa avesta kk och begära att dom gör en laparoskopi. Helvetes skit vad jag är förbannad på kroppen och allt jävla innehåll. 2 akutgyn säger en sak och min jävla gamla sega säger att allt ser så bra ut. HUR fan vet hon? röntgensyn eller? Då litar jag mer på de 2 andra i falun,som i sin tur ville att "min" läkare skulle se vad hon kunde göra. Men det var ju så nära att jag skulle få den där jävla titthåls op:n,jag kom ju dagen efter på fastande mage och var SÅ förberedd,men NEJ,vi VÄNTAR! GAAH ingen lyssnar. Jag ska skriva ut listan på symptom och ge na den och säga att jag har ALLA jävla symptom!!!! bryr hon sig inte eller säger att vi väntar lite så ska jag tamme fan säga JAG HAR VÄNTAT I FLER JÄVLA ÅR din KOSSA! Och så byter jag till falun ofc. Ska man göra en fuling och och besöka falun ändå? Nej fan. JAg tror jag adopterar ett par pandor istället,har dom i vardagsrummet och matar med lite bambu och eukalyptus. Hur mysigt??? ^^
Nej nu får det ta och bli måndag så ja kan ringa ETT HELVETES JÄVLA SKITSAMTAL. PEACE!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

Gör det Elina dom ska jobba för DIG! Ditt problem e deras problem.

Postat av: Elin a

Jadå,jag ska :/ Jag hatar bara att ringa överallt,jag har telefonfobi,men jag ska skriva ett manus innan jag ringer ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback