lördag

Hej å hå. Börjar väl med min sjuka dröm inatt. Hade världens ångest i drömmen,började nästan gråta när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. Världen var på väg att gå under och alla som ville fick välja att dö antingen på jorden eller i ett flygplan som skulle störta. Alla var så lugna på något sätt,men jag kommer ihåg ångesten,fy helvete,jag hade ju inte hunnit ta farväl av alla nära och kära... och hur skulle det kännas att bli sprängd när vi landar? Den drömmen är den värsta på länge...

Idag var det himla fin dag, sov ganska länge,åt frukost länge och gick med coco så hon fick springa av sig. Hon får bli utekatt i vår när hon har kastrerats,bara inte hon också blir överkörd på stora vägen,är livrädd för det :(

Igår storhandlade vi,så kylen är full med mat vilket känns helt underbart,bara att välja och vraka. Ikväll blir det kreolsk gryta med ris. Köpte även förvaringshyllor och kartonger till källaren,så idag har vi städat och fixat där nere i ca 3 timmar. Vilken skillnad det är nu,och det känns göttans att veta var man har allt. Fällde en tår när jag slängde gamla skolgrejer och hästplanscher,gamla brev osv...men sånt är ju bara onödigt att ha och skräpa där. Sparade mina leksaker från barndomen,och dagböcker från ungdomen... Det bästa är nu att jag har en speciell låda för vykort,julkort,födelsedagskort som tidigare låg och skräpa lite överallt.
Vi packade bilen smockfull med skit och det bästa är att det är på tippen nu å. 

Ha en trevlig lördag!  

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback